From the blog

Vraag naar meningen!

Het is belangrijk om te vragen naar de mening van een klant. Dit zorgt voor interesse van beiden kanten. Indien een klant zich serieus genomen voelt zal hij sneller reageren en u gaan volgen. Er komt een soort persoonlijke interactie, een soort gevoel van vertrouwen. Dit zorgt ervoor dat uw klant sneller bij u blijft.

Zonder andere hun mening bent u alleen met u zelf bezig en niet met de klant. Het is belangrijk om te weten wat de klant wilt.

Ik heb regelmatig dat mensen alleen met hun visie bezig zijn. Dit kom ik in de maatschappij regelmatig tegen. Een stukje individualisme is niet verkeerd. Het heeft onze maatschappij wel veel gebracht. Toch kan het ook door schieten. En daar moet je opletten. Ik merk zelf dat als ik mij niet alleen op mijn visie en bedrijf richt, maar mij ook in u als klant verdiep, dat ik meer vertrouwen opbouw.

Een goede klant is beter dan een vage collega.

Door naar de mening van andere te vragen. Door feedback te vragen laat je merken dat je niet alleen maar met jezelf bezig bent. Ik wil dit graag uitdragen. Op www.mirweb.nl vindt u meer informatie over mij.