From the blog

Houdt uw klanten actief!

Quote van de week: Zorg voor interactie!

Bij online marketing is het belangrijk om je klanten actief te houden. Interactie is daarom een must. Je kunt wel veel berichten plaatsen op allerlei social-media-kanalen, maar als je niet tussen de bomen omhoog springt zal je nooit veel bereiken. Daarom is het belangrijk om interactie met je klanten te hebben.

Met de volgende tips zorg je voor interactie:

  1. Vraag om feedback!
  2. Vraag aan de klanten om zich aan te melden voor je nieuwsbrief!
  3. Plaats regelmatig berichten!
  4. Plaats originele content!
  5. Kom met leuke acties!
  6. Geef korting!
  7. Stel vragen!
  8. Reageer op berichten!
  9. Bedank je klanten!
  10. Reageer op berichten van andere mensen, concurrenten bijvoorbeeld.
  11. Houdt je kanaal actief!
  12. Ga met mensen in gesprek!
  13. Plaats stellingen en discussies!
  14. Stel pols op!
  15. Vraag wat mensen interesseert!
  16. Lees genoeg nieuws omtrent de ontwikkeling op jouw markt.
  17. Blijf respectvol!
  18. Nodig mensen uit om in gesprek te gaan!
  19. Houdt enige afstand, maar wees wel betrokken!
  20. Mensen willen beleving en weten wie de persoon achter het bedrijf is. Laat dit dan ook merken en stel jezelf voor.